powered by Google translate

• free wireless internet;
  • free parking;

Important:

Arrival from 2:00 p.m., departure until 12:00 p.m. For stays from June 21 until September 15 additional fee is required (50 EUR per stay). The premium is paid at the service provider. Gift voucher is not valid on December 31st. and February 14

Data sheet
Address: Hotel "Navalis", H. Manto str. 23, Klaipėda See on the map
Persons: 2
Clothes: No clothing requirements
Gift voucher validity: Valid for 12 months from date of purchase
Validity of accomondation: Valid on weekends as well
Season of accomodation: Autumn, Winter, Spring
Number of nights: 2
Meal: Breakfast, Lunch
Country: Lithuania
City LT: Klaipeda
Preliminary registration required: Contact information is shown on the gift coupon.
Nemokamas pristatymas ir įpakavimas
Pakeitimo ir pinigų grąžinimo garantija
Saugus apsipirkimas

169,00 €

Service supplier:
Jazz hotel Navalis
+370 464 04200
Jazz hotel Navalis Google 4 / (790)
  • Taprasme wow wow ir dar karta wow bet neisvaziavus jau planuojam Kada sugrizti ,kambarys tvarkingas ,spa zona superine,pusryciai gausus ,skanūs apie darbuotojus sunku net apibudinti visi malonus draugiski ,paslaugus ,jau vakar su vyru snekejau ,kad vien del administratores norisi sugrizti ?ir kokia Gera emocija suteikia tokie darbuotojai :) netik patys grisim ,bet dar ir kitiems rekomenduosim :)
  • Kiekvienais metais tenka pabūti šiame viešbutyje, viskas labai tinka ir patinka. Noriu šiandien padėkoti administratorei, kuri 10d. mus pasitiko, 11d. išlydėjo, labai nuostabi, maloni, paslaugi, dėka tokių darbuotojų norisi tikrai sugrįžti. Ačiū.
  • Praleidome su šeima savaitgalį šiame viešbutyje. Viešbučio paslaugas vertiname gerai, ypač nuostabus personalas. Viešbučio administratorei duodame daugiau nei 5žv. Bet visai kitokia situacija su restorano paslaugomis. Turėjome dvejus pusryčius ir kartą pietavome. Blogesnių pusryčių niekur nesame turėję, nors ir kaip personalas savo malonumu bandė gerinti situaciją. Fermentinis sūris ir "šlapenkė" , virti kiaušiniai- toks pasirinkimas.sviesto ir pieno prie kavos atėjus 10 val. jau nebuvo. Paprašius atnešė ant gabalėlį "ant peilio galo" atskiroje lėkštutėje. Atskirai galima rinktis omletą, "angliškus pusryčius" ir blynelius. Vertinant, kad tai restorano pusryčiai, viskas l.blogai. Pietų skonis ir kokybė valgyklos lygio!..
  • 2023 rugsėjo 27 d. lankėmės šiame viešbutyje ir likome nusivylę. Vis dar stebiuosi kaip šis viešbutis gavo 4 žvaigždutes. Kaina panaši kaip Amberton viešbučio, bet lygis kur kas žemesnis. Parkingo para kainuoja 10 Eur Kambarius reikia atnaujinti, nes tiek interjeras, tiek baldai ganėtinai seni. Pagalvės užpildytos sukritusiu polisteriu. Neįmanoma miegoti. Maniežus taip pat reikėtų įsigyti naujus. Kambaryje trūko švaros. SPA erdvėje mažas ir gilus baseinas, visiškai nepritaikytas šeimai su vaikais. Siūlyčiau pakeisti į džiakuzi. Švediškas pusryčių stalas taip pat labai skurdus. Naudojami patys pigiausi produktai. Užkandžiams: batonas, fermentinis sūris, kumpis, pavytę supjaustyti agurkai, konservuoti žirneliai, žalios alyvuogės su kauliukais, virti kiaušiniai, šokoladiniai ir paprasti klasikiniai sausi pusryčiai, obuoliai. Antram patiekalui galima rinktis angliškus pusryčius - pusžalį keptą kiaušinį su koncervuotom pupelėm, dešrele ir sauja apvytusių salotų arba lietuvišką omletą su tokiu pat garnyru. O ką valgyti vaikams? Paruošti pvz. avižinę košę kainuoja labai minimaliai, o ir laiko daug neužima pagaminti. Vegetarams ar veganams tektų graužti obuolius ? Viešbutis turi tik du privalumus - lokaciją ir be galo malonius, paslaugius darbuotojus. Su darbuotojais Jums labai pasisekė.
  • Rugsėjo mėnesį kondicionierius yra atjungtas, net jei lauke +25. Jei gauni kambarį iš gatvės pusės, tai miegant praverto lango negali palikt, nes didelis triukšmas, o kambary tikrai tvanku. Chalato ir šlepečių negausi jei nepaprašysi, nors bando įtikint, kad tiesiog pamiršo palikt. Kadangi buvom 6-iese (trys kambariai) nebuvo nei viename, tai ar tikrai pamiršo? O ir išprašytas chalatas su suplyšusia kišene. Užėjus į kambarį, akivaizdžiai trūksta valymo, kadangi kiliminė danga jau visa plėmuota, bet pasitinka su saldainiu žmogui. Mūsų kambaryje buvo vonia, bet kamštį jai užkimšti reikėjo skolintis iš kartu atvažiavusių ir gyvenusių kitame kambaryje, nes pas juos buvo, bet jų kambary nebuvo vienos naktinės užuolaidos, o ir dieninę bandant truputį patraukti, tiesiog nukrito karnizas (užkabinom atgal). Tai net nežinau, geriau be vonios kamščio ar be užuolaidų. Maistas pusėtinas, neatrodo labai šviežias, pusryčiai skurdoki, desertui sudžiuvę sausainiai. Kavos aparatas pusryčiams yra, bet ten tik juodą kavą galimą pasidaryt, nes kitos funkcijos neveikia. Baseine vanduo ledinis tiesiogine to žodžio prasme, jei negali ar nenori eiti į pirtį, tai praktiškai liksi be spa malonumų, nes į baseiną kojos įkišt net nesinori. Kai klausiau administratorių kodėl toks šaltas baseinas, pasakė, kad po karštos pirties į šaltą baseiną reikia lipt, bet net vyrai įsikaitinę pirty nelabai noriai lipo į baseiną. Gaila nežinau vardų, bet viena iš administratorių nesivėlė į kalbas dėl pietų ar spa laiko pakeitimo, nes neva neįmanoma, kai tuo tarpu pasikeitus pamainai kita administratorė be problemų pati paklausė ar viskas gerai ir pasiūlė kitus laikus jei norėtume kažką pakeist. Dėl automobilių stovėjimo aikštelės, garantavo, kad tikrai bus, atvykę sužinojom, kad nėra vietų ir greičiausiai neatsilaisvins. Bet gal ir gerai, nes jų aikštelėje būtume sumokėja 10€ už parą, o šalia esančioj automobilių aikštelėj sumokėjom grubiai 6€ už vieną dieną, savaitgaliais aikštelė nemokama.